Benvingut al meu cap!

Compartir els meus pensament al mon sense importar qui ho llegeixi es una cosa que gracies a internet em puc permetre. Sense condicions, sense limits ni normes. Un lloc on els pensaments els puc plasmar. Benvingut al meu cap!

Thursday 23 September 2010

Se que vull fer i ser de gran. Ja ho he decidit. N'estic molt convençut hi ara veig que per aixo es per el que he nascut suposo. Ja hi habia pensat abans però pensava que nomès era un somni estúpid, una cosa que mai aconseguiria doncs no s'em donava bé.
Vull ser humorista. M'agrada fer riure a la gent amb les meves bromes, amb els meus acudits i idees.

Ho vaig saber de la mateixa manera que ho va descobrir l'humorista estatunidenc George Carlin. Estavem sopant a taula i jo vaig explicar a el meu germa i a ma mere una cosa divertida i ells van riure. Pero no d'aquella manera en que una persona riu més aviat per obligacio, no, van riure de tot cor. I llavors va ser quan vaig saber que jo era graciós.

Sempre he tingut una referència i un model a seguir, però ara a mes a mes tinc seguretat en mi mateix. Se que ho puc fer be i que m'en puc ensortir. I així ho penso fer, perquè d'aqui a uns anys(si triumfo), m'enrecordare d'això i dirè: "Sort que vaig perseverar."

No comments:

Post a Comment