Benvingut al meu cap!

Compartir els meus pensament al mon sense importar qui ho llegeixi es una cosa que gracies a internet em puc permetre. Sense condicions, sense limits ni normes. Un lloc on els pensaments els puc plasmar. Benvingut al meu cap!

Saturday 29 January 2011

Mostacola Club


Una nit de conya i de conyes. Una nit de la hostia on, per fi, m'he liberalitzat d'una vegada. He creuat un dels portals que m'havia proposat creuar i que ja estava tardant en fer-ho. Les cartes, el poker, i els colegues del Mostacola Club m'hi han ajudat.

Gracies a ells avui neix un nou martí que ara per ara té una mica de mal de cap però les idees ben clares(potser es per aquest boom de pensaments que em fara mal?).
O potser no les tinc tan clares pero quina importancia té ara mateix?

Bé, de fet avui no nomes ha nascut un nou martí, si no que tambè s'ha fundat el ja anomenat Mostacola Club. Un grup de joves visionaris de grans expectatives i idees mooooooolt elitistes i etilistes(d'això podríem dir que tracta la filosofia Mostacòlica no?).

A per totes me cagon déu! Mostacola Powah!

1 comment:

  1. Senyor Martí, va ser una nit molt agradable i del més divertida. La veritat feia temps que no m'ho passava tant rebé. Per cert, la Mostacola estava deliciosa!

    Aleix*

    ReplyDelete